Obvezni izbirni predmeti 2025/26

Opis izbirnih predmetov za šolsko leto 2025/2026

Obvezni izbirni predmeti za šolsko leto 2025/26 za učence 7., 8. in 9. razreda.

NAVODILA ZA RAZVRŠČANJE PREDMETOV NA PORTALU LoPolis PRO ZA STARŠE.pdf

 

7. razred - OBVEZNI IZBIRNI PREDMETI

Obvezni izbirni predmet Izvajanje Opombe
Nemščina 1 2 uri tedensko Učenec obvezno izbere 2 uri tedensko, lahko pa največ 3 ure. Namesto obveznega izbirnega predmeta učenec lahko uveljavlja glasbeno šolo kot izbirni predmet. Prinese potrdilo o vpisu in potrdilo o opravljenem letniku. Glasbena šola mora izvajati javno veljavni program – vpisana je v razvid.
Latinščina 1 2 uri tedensko
Likovno snovanje 1 1 ura tedensko
Gledališki klub 1 ura tedensko
Verstva in etika 1 1 ura tedensko
Sodobna priprava hrane 1 ura tedensko
Obdelava gradiv les 1 ura tedensko
Urejanje besedil (računaln.) 1 ura tedensko
Okoljska vzgoja 1 1 ura tedensko
Organizmi v naravnem in umetnem okolju 1 ura tedensko
Šport za sprostitev 1 ura tedensko

OPISI PREDMETOV

NEMŠČINA 1
Učenci bodo jezik in kulturo spoznavali preko iger, pesmi in slikovnega gradiva, z ogledom video posnetkov in nemškega filma, z igranjem vlog in sestavljanjem lastnih besedi in z uporabo sodobnega in interaktivno podprtega učbeniškega kompleta Prima Plus.
V pouk bodo vključene vse štiri sporazumevalne dejavnosti: poslušanje, branje, govorno ter pisno sporazumevanje.
Učenci bodo spoznali tudi družbo in kulturo nemško govorečih dežel, ko se odpeljemo na jezikovno ekskurzijo v Avstrijo, Nemčijo ali drugo germansko državo.

LATINŠČINA 1
Se rad/a učiš jezike in besede? Te zanimajo stare kulture? Želiš vedeti več o zgodovini in mitologiji? Na izbirnem predmetu Latinščina 1 boš od začetka natančno spoznaval/a zanimivi in zapleteni jezik starih Rimljanov – vse o besednih vrstah, sklanjanju, lastnostih besed, način življenja v antiki, npr. kako so živeli sužnji, kako je izgledala Emona, kakšno otroštvo so imeli pred 2000 leti, ter skozi grško mitologijo in zgodovinsko obdobje rimskega kraljestva srečal zgodbe o bogovih in ljudeh, ki so skozi stoletja oblikovale naš človeški svet. Pridobil boš tudi široko besedišče, vadil svojo jezikovno spretnost ter spoznaval svet in samega sebe.

LIKOVNO SNOVANJE 1
Pri izbirnih predmetih likovno snovanje 1, 2 in 3 učenci preko praktičnega dela poglabljajo likovno znanje, se seznanjajo z likovno-umetniškimi stvaritvami ter poglobljeno razvijajo likovne veščine. Likovno ustvarjanje zajema vsa področja likovne umetnosti (risanje, slikanje, kiparstvo, grafika in oblikovanje prostora). Seznanjajo se z zahtevnejšimi likovnimi tehnikami, ki jih pri rednem pouku likovne umetnosti ni mogoče izvajati in imajo možnost sodelovanja na likovnih natečajih ter delavnicah. Način likovnega ustvarjanja ter izražanja je svobodnejši kot pri rednem pouku LUM. Likovno nadarjeni učenci lahko poglabljajo znanja s področij, ki jih posebej zanimajo.

GLEDALIŠKI KLUB
Bi radi nastopili na šolskem odru v vlogi kralja ali kraljice ali celo stali na pravem gledališkem odru? Če je odgovor da, je gledališki klub prava izbira.
Učenci pri predmetu spoznavajo gledališče in poklice, povezane z njim, ter njegov razvoj. Razvijajo bralno in gledališko kulturo ter se naučijo pravilne izgovorjave in improviziranja. Zabavajo se s pantomimo in veliko ter čimbolj sproščeno nastopajo.
Uprizorijo dramsko besedilo in tako ustvarijo odrske osebe, jih postavijo v gledališki prostor, si zamislijo scenografijo in kostume. Preizkusijo se tudi v pisanju krajših dramskih besedil in jih uprizorijo. Ogledajo si večerno gledališko predstavo.

VERSTVA IN ETIKA 1
Vedno večja odprtost in povezanost sveta zahteva boljše poznavanje drugih kultur in verstev – s tem pa medsebojno spoštovanje med ljudmi različnih veroizpovedi ter kulturnih krogov. Predmet je trileten, vendar ga učenci lahko izberejo le za leto, dve ali tri, ker gre za zaključene tematske sklope. Predmetu je namenjena ena ura pouka tedensko.
Zanima nas svet, v katerem živimo, v njegovi raznolikosti. Učenci spoznajo pomen in vpliv verstev v vsakdanjem življenju ljudi razvijajo sposobnosti za oblikovanje zavesti o samem sebi, o svoji identiteti, svojih ciljih.

SODOBNA PRIPRAVA HRANE
Pri predmetu bodo učenci spoznavali prehrano glede na zagotavljanje in ohranjanje zdravja. Z različnimi dejavnostmi bodo učenci spoznavali pomen varne, varovalne in zdrave prehrane ter različne načine priprave.
Stroški za izvajanje predmeta: nakup živil za pripravo jedi 7€.
Pouk predmeta bo potekal strnjeno po tri šolske ure.

OBDELAVA GRADIV – LES
Učencem omogoča poglobitev temeljnih znanj s področja tehnike in tehnologije, naravoslovja, okoljske vzgoje … Učenci dosegajo cilje s praktičnim in projektnim načinom dela.
Predmet je namenjen vsem učenkam in učencem, ki radi ustvarjate z lesom in imate ročne spretnosti ali si jih želite še razvijati. Iz lesa in lesnih gradiv boste ustvarjali najrazličnejše izdelke – igrače, okraske, modele, uporabne predmete, vozila … Prevladuje individualno praktično delo in delo v majhnih skupinah.
Učenci načrtujejo in izdelajo predmete iz lesa, spoznavajo principe oblikovanja, načrtovanja in obdelovalne postopke, ugotavljajo lastnosti posameznih vrst lesa in izbirajo ustrezna orodja in stroje, spoznavajo nevarnosti pri delu, izbirajo varnostna sredstva in upoštevajo ukrepe za varno delo ter se učijo svoje izdelke tudi vrednotiti po funkcionalni, estetski in ekonomski plati.

UREJANJE BESEDIL – RAČUNALNIŠTVO
Pri tem izbirnem predmetu učenci pridobijo osnovna znanja, ki so potrebna za razumevanje in temeljno uporabo računalnika.
Namen: spoznavajo osnove informatike in računalništva, programsko in strojno opremo računalnika, spoznavajo in uporabljajo urejevalnik besedil (pišejo besedila, rišejo, uporabljajo program raziskovalec), uporabljajo preglednik za internet, učijo se iskati podatke v omrežju in v pisnih virih, izdelajo in oblikujejo pisni dokument po lastni izbiri (npr. kuharska knjiga, pesmi …) in ga  predstavijo sošolcem, ki to ovrednotijo z oceno.

OKOLJSKA VZGOJA 1
Pri predmetu bodo učenci razvijali odgovornost do vseh živih bitij ter planeta in vzgojo za trajnostno prihodnost. Ne gre toliko za posredovanje novih znanj v smislu spoznavanja okolja, ampak za usposabljanje učencev, da bodo globlje razumeli okoljske pojave in probleme, njihove vzroke in načine reševanja, vključno s tveganji, ki nastajajo ob izkoriščanju naravnih virov.
Osrednjega pomena je ustvarjanje okoljsko pomembnih izkušenj v lastnem okolju in skupinsko sodelovalno učenje. Pouk bo temeljil na razpravah, projektnem delu, sodelovalnem učenju in terenskem delu. Organizirali bomo lokalno okoljsko akcijo.
Pouk bo potekal strnjeno 2 šolski uri na 14 dni, tako v učilnici kot na terenu.

ORGANIZMI V NARAVNEM IN UMETNEM OKOLJU
Na kar se da izkustven način bodo učenci podrobneje spoznali različne skupine organizmov, od gliv do rastlin in živali. Ekološke in biološke značilnosti določenih skupin organizmov bodo spoznali preko avtohtonih vrst. Seveda bomo v sklopu terena spoznali tudi njihovo naravno okolje. S pomočjo predstavnikov eksotičnih vrst pa bodo učenci izvedeli več o vzdrževanju določenih organizmov v umetnem okolju in o njihovem gojenju ter o etičnem vidiku le-tega.

ŠPORT ZA SPROSTITEV
Namen modula šport za sprostitev je ukvarjanje s športi, ki jih v rednem programu ne moremo izvajati, imajo pa pomembne učinke na kvalitetno preživljanje prostega časa v VSEH življenjskih obdobjih.
Vsebine: plavanje, rolkanje, borilni športi (judo in karate), badminton, hokej v dvorani, plezanje na umetni steni, pohodništvo

8. razred - OBVEZNI IZBIRNI PREDMETI

Obvezni izbirni predmet Izvajanje Opombe
Nemščina 2 2 uri tedensko Učenec obvezno izbere 2 uri tedensko, lahko pa največ 3 ure. Namesto obveznega izbirnega predmeta učenec lahko uveljavlja glasbeno šolo kot izbirni predmet. Prinese potrdilo o vpisu in potrdilo o opravljenem letniku. Glasbena šola mora izvajati javno veljavni program – vpisana je v razvid.
Likovno snovanje 2 1 ura tedensko
Turistična vzgoja 1 ura tedensko
Verstva in etika 2 1 ura tedensko
Obdelava gradiv umetne snovi 1 ura tedensko
Multimedija (računalništvo) 1 ura tedensko
Poskusi v kemiji 1 ura tedensko
Šport za zdravje 1 ura tedensko

OPIS PREDMETOV

NEMŠČINA 2
Učenci bodo jezik in kulturo spoznavali preko iger, pesmi in slikovnega gradiva, z ogledom video posnetkov in nemškega filma, z igranjem vlog in sestavljanjem lastnih besedi in z uporabo sodobnega in interaktivno podprtega učbeniškega kompleta Prima Plus.
V pouk bodo vključene vse štiri sporazumevalne dejavnosti: poslušanje, branje, govorno ter pisno sporazumevanje.
Učenci bodo spoznali tudi družbo in kulturo nemško govorečih dežel, ko se odpeljemo na jezikovno ekskurzijo v Avstrijo, Nemčijo ali drugo germansko državo.

LIKOVNO SNOVANJE 2
Pri izbirnih predmetih likovno snovanje 1, 2 in 3 učenci preko praktičnega dela poglabljajo likovno znanje, se seznanjajo z likovno-umetniškimi stvaritvami ter poglobljeno razvijajo likovne veščine. Likovno ustvarjanje zajema vsa področja likovne umetnosti (risanje, slikanje, kiparstvo, grafika in oblikovanje prostora). Seznanjajo se z zahtevnejšimi likovnimi tehnikami, ki jih pri rednem pouku likovne umetnosti ni mogoče izvajati in imajo možnost sodelovanja na likovnih natečajih ter delavnicah. Način likovnega ustvarjanja ter izražanja je svobodnejši kot pri rednem pouku LUM. Likovno nadarjeni učenci lahko poglabljajo znanja s področij, ki jih posebej zanimajo.
Ob praktičnem delu se učenci seznanjajo tudi z osnovami likovne teorije in znanj, ki jim odpirajo poti do mnogih poklicev in študijev, ki so povezani z likovnimi dejavnostmi (npr. aranžer, scenograf, cvetličar, frizer, oblikovalec umetne obrti in unikatne keramike, zobni tehnik, fotograf, modni, grafični in industrijski oblikovalec, arhitekt, arheolog itd.).
Med delom razvijajo čustveno, socialno in estetsko občutljivost, ustvarjalnost, zmožnost opazovanja, predstavljivost, likovno mišljenje, spomin in domišljijo. Ob opazovanju doživljajo in razumejo lepote v naravi in umetninah.

TURISTIČNA VZGOJA
Predmet je namenjen učencem, ki jih zanima turistično raziskovanje bližnje in daljne okolice. S pomočjo predmeta si bodo lahko oblikovali izhodišča za dosego želenega poklica ali nova znanja za ljubiteljsko dejavnost in načrtovanje lastnih izletov, potovanj. Predmet se vsebinsko povezuje in nadgrajuje z nekaterimi temami predmeta geografija.
Na praktičnih primerih bomo spoznavali in izkusili, kaj je turizem, kaj je potrebno za razvoj turizma, poklice v turizmu, kakšna je turistična ponudba pri nas in po svetu ter kako biti odgovoren turist.
Pouk bo potekal strnjeno 2 šolski uri na 14 dni, tako v učilnici kot na terenu. Načrtovanih je več krajših izletov in ekskurzija.

VERSTVA IN ETIKA 2
Vedno večja odprtost in povezanost sveta zahteva boljše poznavanje drugih kultur in verstev – s tem pa medsebojno spoštovanje med ljudmi različnih veroizpovedi ter kulturnih krogov. Predmet je trileten, vendar ga učenci lahko izberejo le za leto, dve ali tri, ker gre za zaključene tematske sklope. Predmetu je namenjena ena ura pouka tedensko.
Zanima nas svet, v katerem živimo, v njegovi raznolikosti. Učenci spoznajo pomen in vpliv verstev v vsakdanjem življenju ljudi razvijajo sposobnosti za oblikovanje zavesti o samem sebi, o svoji identiteti, svojih ciljih.

OBDELAVA GRADIV – UMETNE SNOVI
Učencem omogoča poglobitev temeljnih znanj s področja tehnike in tehnologije, naravoslovja, okoljske vzgoje … Učenci dosegajo cilje s praktičnim in projektnim načinom dela.
Predmet je namenjen vsem učenkam in učencem, ki jih veseli praktično delo v šolski delavnici in radi ustvarjajo. Osnovno gradivo za izdelavo izdelkov je umetna masa, ki jo kombiniramo z drugimi gradivi. Plastika je material, ki se lahko oblikuje na veliko načinov, zato nastanejo predmeti zanimivih oblik. Prevladuje individualno praktično delo in delo v majhnih skupinah.
Učenci načrtujejo in izdelajo predmete iz umetnih mas in drugih gradiv, ugotavljajo osnovne tehnološke lastnosti gradiv, spoznavajo orodja in uporabljajo zanimive tehnike obdelave gradiv z ročnimi orodji ter spoznavajo poklice v industriji in obrti.

MULTIMEDIJA – RAČUNALNIŠTVO
Pri tem predmetu učenci nadgradijo, poglobijo in razširijo pridobljena znanja iz izbirnega predmeta urejanje besedil.
Namen: učenci spoznajo različne medije za predstavitev informacije in primere, kjer jih uporabljamo, spoznajo, zakaj je multimedijska predstavitev informacije kvalitetnejša, iščejo informacije po različnih medijih, uporabljajo slikovne, zvočne in druge podatke iz omrežja Internet, jih ovrednotijo, dopolnijo in vključijo v svojo predstavitev, uporabljajo računalnik za oblikovanje in posredovanje svojih zamisli, spoznavajo, da je možno informacije predstaviti in posredovati na različne načine, izdelajo lastno preprosto računalniško predstavitev informacije.

POSKUSI V KEMIJI
Izbirni predmet je namenjen učencem 8. razreda, vsem ki radi raziskujejo, eksperimentirajo in jim je naravoslovje blizu. Izbirni predmet se povezuje s kemijo v 8. razredu in s predmetom naravoslovje v 7. razredu ter predstavlja nadgradnjo navedenih predmetov. Učenci utrdijo in poglobijo znanje, razumevanje in uporabo kemijskih vsebin s pomočjo samostojnega eksperimentalnega dela. Razvijajo spretnosti in veščine za varno in učinkovito delo s snovmi, eksperimentiranje in raziskovanje. Usvojijo postopke eksperimentalno-raziskovalnega dela od načrtovanja raziskave do oblikovanja zaključkov. Delo bo potekalo v kemijski učilnici, računalniški učilnici in na terenu.

ŠPORT ZA ZDRAVJE
Namen tega modula je spoznavanje novih športov, ki jih v obveznem šolskem programu ni mogoče izvajati, so pa z vidika športno rekreativnih učinkov pomembni za zdravje in preprečevanje negativnih učinkov sodobnega načina življenja.
Vsebine: splošna kondicijska pripravljenost, plavanje in ostale vodne aktivnosti, nogomet, košarka, odbojka, hokej v dvorani, badminton.

9. razred - OBVEZNI IZBIRNI PREDMETI

Obvezni izbirni predmet Izvajanje Opombe
Nemščina 3 2 uri tedensko Učenec obvezno izbere 2 uri tedensko, lahko pa največ 3 ure. Namesto obveznega izbirnega predmeta učenec lahko uveljavlja glasbeno šolo kot izbirni predmet. Prinese potrdilo o vpisu in potrdilo o opravljenem letniku. Glasbena šola mora izvajati javno veljavni program – vpisana je v razvid.
Likovno snovanje 3 1 ura tedensko
Latinščina 3 2 uri tedensko
Retorika 1 ura tedensko
Verstva in etika 3 1 ura tedensko
Obdelava gradiv kovine 1 ura tedensko
Računalniška omrežja 1 ura tedensko
Kemija v življenju 1 ura tedensko
Izbrani šport 1 ura tedensko
Načini prehranjevanja 1 ura tedensko ponujen naknadno

OPIS PREDMETOV

NEMŠČINA 3
Učenci bodo jezik in kulturo spoznavali preko iger, pesmi in slikovnega gradiva, z ogledom video posnetkov in nemškega filma, z igranjem vlog in sestavljanjem lastnih besedi in z uporabo sodobnega in interaktivno podprtega učbeniškega kompleta Prima Plus.
V pouk bodo vključene vse štiri sporazumevalne dejavnosti: poslušanje, branje, govorno ter pisno sporazumevanje.
Učenci bodo spoznali tudi družbo in kulturo nemško govorečih dežel, ko se odpeljemo na jezikovno ekskurzijo v Avstrijo, Nemčijo ali drugo germansko državo.

LIKOVNO SNOVANJE 3
Pri izbirnih predmetih likovno snovanje 1, 2 in 3 učenci preko praktičnega dela poglabljajo likovno znanje, se seznanjajo z likovno-umetniškimi stvaritvami ter poglobljeno razvijajo likovne veščine. Likovno ustvarjanje zajema vsa področja likovne umetnosti (risanje, slikanje, kiparstvo, grafika in oblikovanje prostora). Seznanjajo se z zahtevnejšimi likovnimi tehnikami, ki jih pri rednem pouku likovne umetnosti ni mogoče izvajati in imajo možnost sodelovanja na likovnih natečajih ter delavnicah. Način likovnega ustvarjanja ter izražanja je svobodnejši kot pri rednem pouku LUM. Likovno nadarjeni učenci lahko poglabljajo znanja s področij, ki jih posebej zanimajo.
Ob praktičnem delu se učenci seznanjajo tudi z osnovami likovne teorije in znanj, ki jim odpirajo poti do mnogih poklicev in študijev, ki so povezani z likovnimi dejavnostmi (npr. aranžer, scenograf, cvetličar, frizer, oblikovalec umetne obrti in unikatne keramike, zobni tehnik, fotograf, modni, grafični in industrijski oblikovalec, arhitekt, arheolog itd.).
Med delom razvijajo čustveno, socialno in estetsko občutljivost, ustvarjalnost, zmožnost opazovanja, predstavljivost, likovno mišljenje, spomin in domišljijo. Ob opazovanju doživljajo in razumejo lepote v naravi in umetninah.

LATINŠČINA 3
V prvem letu učenja latinskega jezika smo postavljali temelje, v drugem gradili čvrste stene – v tretjem dodamo veličastno streho ter okrasje in palača našega znanja latinščine je zgrajena. Jezikovni elementi, ki jih spoznamo v 9. razredu – 3. deklinacija, pasiv, glagolski časi – nam poleg splošno uporabnega znanja in široke razgledanosti ponudijo vpogled v pristna besedila antične mitologije, epike in zgodovinopisja. Spoznamo slavna imena rimske književnosti – Cezarja, Plinija, Vergilija, Ovidija itd. ter njihova dela in dosežke. V tretjem letu učenja natančno spoznamo tudi zgodovinsko obdobje rimskega cesarstva ter zgodnjega krščanstva.
Na Latinščino 3 se lahko vpišejo tisti, ki so opravili Latinščino 2.

RETORIKA
Retorika je disciplina, katere namen je pravilnejše in natančnejše oblikovanje argumentov in prepričevalnih tehnik na vseh področjih človekovega življenja. Pri predmetu bomo spoznali, kaj je retorika in kaj argumentacija, zakaj se ju je koristno učiti, spoznali bomo, kaj moramo upoštevati, da bo naš govor prepričljiv ter kako pregnati strah pred govornim nastopanjem.
Namen retorike je tudi učence naučiti samostojnega, smiselnega in kritičnega oblikovanja ter izražanja stališč.

VERSTVA IN ETIKA 3
Vedno večja odprtost in povezanost sveta zahteva boljše poznavanje drugih kultur in verstev – s tem pa medsebojno spoštovanje med ljudmi različnih veroizpovedi ter kulturnih krogov. Predmet je trileten, vendar ga učenci lahko izberejo le za leto, dve ali tri, ker gre za zaključene tematske sklope. Predmetu je namenjena ena ura pouka tedensko.
Zanima nas svet, v katerem živimo, v njegovi raznolikosti. Učenci spoznajo pomen in vpliv verstev v vsakdanjem življenju ljudi razvijajo sposobnosti za oblikovanje zavesti o samem sebi, o svoji identiteti, svojih ciljih.

OBDELAVA GRADIV – KOVINE
Pri izbirnem predmetu obdelava kovin boste spoznavali gradiva – kovine. Iz različnih vrst materialov boste izdelovali uporabne in okrasne predmete. Prevladuje individualno praktično delo in delo v majhnih skupinah.
Učenci načrtujejo in izdelajo uporabne in okrasne predmete iz različnih vrst materialov (pločevina, žica, profili…). Ob oblikovanju in izdelavi uporabnih predmetov ugotavljajo lastnosti posameznih kovin – jekla, bakra, kositra, cinka, svinca, aluminija… in izbirajo ustrezna orodja in stroje. Učenci spoznavajo principe oblikovanja in načrtovanja ter obdelovalne postopke (rezanje, vrtanje, kovičenje, žaganje, brušenje, lepljenje, vijačenje, spajkanje, tanjenje …). Prav tako spoznavajo poklice v kovinski industriji in obrti.

RAČUNALNIŠKA OMREŽJA – RAČUNALNIŠTVO
Pri izbirnem predmetu računalniška omrežja učenci nadgradijo, poglobijo in razširijo pridobljena znanja predmetov urejanje besedil in multimedija.
Namen: učenci spoznajo razliko pri delu v šolskem lokalnem omrežju in svetovnem spletu, njegovo dosegljivost, urejanje in delovanje: servisi (e-pošta, svetovni splet …), protokol, naslavljanje strani, brskalnike in iskalnike, spoznajo urejevalnike za izdelavo in obdelavo spletnih strani, spoznajo programe za izdelavo in obdelavo slik, izdelajo svojo spletno stran in jo postavijo na strežnik ter predstavijo sošolcem.

KEMIJA V ŽIVLJENJU
Izbirni predmet je namenjen učencem 9. razreda, vsem ki radi raziskujejo, eksperimentirajo in jim je naravoslovje blizu. Predmet nadgrajuje znanja in spretnosti, ki so jih učenci pridobili pri pouku kemije. Predmet je razdeljen na tri tematske sklope: Snovi tekmujejo, Svet brez barv bi bil dolgočasen, Kemija tudi diši. Učenci samostojno ali v dvojicah izvajajo eksperimente. Spoznali bodo pomen kemije pri reševanju ključnih problemov na farmacevtskem, kozmetičnem, medicinskem, kmetijskem, prehrambnem in tekstilnem področju ter na področju umetnosti in modnih trendov. Delo bo potekalo v kemijski učilnici, računalniški učilnici in na terenu. Nekaj učnih ur izbirnega predmeta KEŽ bo izvedenih strnjeno, v obliki popoldanskih delavnic (raziskovalno kemijsko – kulinarične delavnice).

IZBRANI ŠPORT
Namen tega modula pa je poglabljanje vsebin določenega športa in je namenjen vsem učencem, tudi tistim, ki se z določenim športom že ukvarjajo izven rednih šolskih dejavnosti.

NAČINI PREHRANJEVANJA
Pri predmetu bodo učenci spoznavali prehrano glede na zagotavljanje in ohranjanje zdravja. Z različnimi dejavnostmi bodo učenci spoznavali pomen zdrave prehrane, obravnavali bomo slovenske narodne jedi, različne načine prehranjevanja in prehrano v različnih starostnih obdobjih ter v posebnih razmerah.
Izvedli bomo gastronomski tabora v času izven pouka (petek popoldne, sobota).

Stroški za izvajanje predmeta: nakup živil za pripravo jedi 7€.

Orodna vrstica za dostopnost